Veelgestelde vragen


Veelgestelde vragen

Vraag : Hoe kan ik bestellen ?

Antwoord:
U kunt uw bestelling samenstellen door het product, de maat en de kleur te kiezen en deze in het winkelwagentje te plaatsen.
Vervolgens klikt u op "bestellen" en vult u uw naam en adresgegevens in.
U completeert alles door de bestelling door te sturen. U ontvangt een bevestiging van uw bestelling via E-mail.
Is dit niet het geval, neem dan contact op met Maree Medical


---------------------------------------------------------------
Vraag : Hoe is de betaling geregeld ?

Antwoord:
Als u betaald met een credit card dan komt u na voltooiing van de bestelling op de beveiligde pagina van
de betaalservice, hier kunt u uw creditcard gegevens invullen en doorzenden,
uw betaling wordt pas van de creditcard afgeschreven als ook daadwerkelijk uitgeleverd kan worden.
Betalen via rembours is alleen mogelijk in Nederland, u betaald uw producten dan aan de postbode
( hier zijn extra kosten aan verbonden ).
Ook kunt u bij vooruitbetaling betalen, hiertoe schrijft u het totaalbedrag over naar onze bankrekening,
zie voor verdere details hier.

--------------------------------------------------------------
Vraag : Worden de producten van Maree Medical vergoed door het ziekenfonds ?

Antwoord:
Het grootste deel van onze incontinentie-producten wordt vergoed door het ziekenfonds.
Informatie hierover kunt u opvragen bij uw apotheek of Maree Medical.
Soms is er een machtiging nodig van het ziekenfonds, hierover kunt u informeren bij uw ziekenfonds.
U kunt eventueel het Z-index-nummer van het door u gekozen product doorgeven aan apotheek of ziekenfonds,
zij weten u dan sneller te vertellen of een product wel of niet vergoed wordt.

-------------------------------------------------------------
Vraag : Waar kan ik de maat-tabellen vinden ?

Antwoord:
Van bijna alle producten zijn er maat-tabellen. Deze staan direct bij de beschrijving van de artikelen.
Een overzicht van de beschikbare tabellen vindt u hier.
Mocht u daarover verdere vragen hebben, neem dan contact op met Maree Medical

-------------------------------------------------------------
Vraag : Wat als de bestelde artikelen niet passen ?

Antwoord:
Al onze producten zijn hygiëne-producten en kunnen daarom niet geruild worden.
In het geval dat er door ons schuld een product met een verkeerde maat is geleverd,
dan wordt deze zonder verdere kosten omgeruild. Ook in geval van fabrieksfouten,
geconstateerd binnen 3 maanden, wordt het artikel zonder verdere kosten omgeruild,
in dat geval vragen wij een bewijs van deze fabricagefout.
Zie voor meer details onze leveringsvoorwaarden.

--------------------------------------------------------------
Vraag : Hoe worden de artikelen verstuurd en hoelang duurt dat?

Antwoord:
Alle producten worden, mits op voorraad, binnen 3 werkdagen verstuurd. Is een artikel niet op
voorraad dan is de levertijd 10 tot 14 dagen.
Tijdens vakantie-perioden kan de levertijd iets langer zijn.
De producten worden met TNT-post verstuurd en verpakt in blanco dozen en/of enveloppen.
Hierop staat alleen een klein logo en ons adres, dit in verband met retourzendingen.

----------------------------------------------------------------
Vraag : Wat kost de verzending ?

Antwoord:
Bij bestellingen van minder dan € 90,- wordt er € 4,95 aan verzendkosten in rekening gebracht.
Bij bestellingen boven dat bedrag is verzending gratis.
Bij verzending onder rembours wordt bij een bestelbedrag van minder dan € 90,- een bijdrage
in rekening gebracht van € 10,05 .
Bij bestellingen boven dat bedrag wordt € 6,15 aan rembourskosten in rekening gebracht.
Remboursbestellingen zijn alleen mogelijk in Nederland.